.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
انتقاد حسینیان از عدم حمایت علما از جبهه پایداری

رئیس مرکز اسناد انقلاب اسلامی از عدم حمایت علما از جبهه پایداری انتقاد کرد و گفت: ما از برخی علما که بر اصول ارزشی پافشاری دارند تعجب می‌کنیم که از ما انتظار دارند با کمیته ۷+۸ به وحدت برسیم و آن‌ها را به ما ترجیح می‌دهند.

به گزارش مهر، حجت الاسلام و المسلمین روح الله حسینیان شامگاه دوشنبه در سلسله نشست‌های بصیرت که در مسجد اهل بیت (ع) قم برگزار شد، در سخنانی به بیان دلایل نپیوستن جبهه پایداری به گروه ۷+۸ پرداخت و اظهار داشت: ما نمی‌توانیم با کسانی که همکاران خود را از انسانهای اشرافی انتخاب می‌کنند و رویکرد آن‌ها در مسائل فرهنگی رویکرد غیر اسلامی و دنیا گرایانه است بر سر یک میز مذاکره کنیم.
وی ادامه داد: برخی از افرادی که خود در گروه ۷+۸ حضور دارند و یا نماینده‌ای دارند در سخت‌ترین شرایط کشور دو پهلو حرکت کردند و منتظر ماندند تا ببینند چه کسی پیروز می‌شود.

رئیس مرکز اسناد انقلاب اسلامی عنوان کرد: ما از برخی علما که بر اصول ارزشی پافشاری دارند تعجب می‌کنیم که از ما انتظار دارند با این کمیته به وحدت برسیم و آن‌ها را نسبت به ما ترجیح می‌دهند.

حسینیان اضافه کرد: یکی از علما گفته بود که اعضای جبهه پایداری انسانهای مومنی هستند ولی همانند میثم تمارهستند که حضرت علی(ع) یک بز هم دست آن‌ها نداد، که باید در این زمینه گفت این شیوه برخورد به جایی نخواهد رسید.

وی با بیان اینکه ما معتقدیم آنهایی که می‌خواهند برای نیروهای انقلاب جهت دهی کنند باید آرمانگرا باشند افزود: ‌ما برخی از افراد حاضر در گروه ۷+۸ را اصولگرا نمی‌دانیم و علما نیز به جای حمایت از جبهه پایداری نباید ما را مورد حمله قرار دهند.

نماینده مردم تهران در مجلس شوای اسلامی با اشاره به حملات سایت‌ها و رونامه‌های آقای قالیباف به جبهه پایداری از دو هفته گذشته تا کنون اظهار داشت: باید از ایشان پرسید که چرا این همه سایت و روزنامه راه اندازی کرده است.

وی اضافه کرد: اگر در آینده ایشان به حکومت برسند نیروهای فحاش و توهین گر را وارد صحنه خواهندکرد و افراد متدین را به عقب می‌رانند و در راستای تغییر ارزش‌ها تلاش می‌کنند.

رئیس مرکز اسناد انقلاب اسلامی افزود: کاش مطالب عنوان شده در سایت‌های برخی از افراد گروه ۷+۸ را آیت الله مهدوی بخواند تا ببیند آبروی خود را برای چه کسانی گذاشته است.

جبهه پایداری آیت الله مهدوی را مرید خود می‌داند

عضو جبهه پایداری انقلاب اسلامی با بیان اینکه ما خود را مرید آیت الله مهدوی می‌دانیم و دست ایشان را می‌بوسیم افزود: برای رسیدن به وحدت، روش و راه حلی وجود دارد و در این راستا نباید همه رسانه‌ها را برای توهین و فحاشی به جبهه پایداری بسیج کرد.

حسینیان تاکید کرد: اگر از سوی رهبر معظم انقلاب اشاره‌ای به ما برسد، جبهه پایداری را تعطیل خواهیم کرد چرا که ما برکات اطاعت از رهبری را تجربه کردیم و عزت دنیای ما نیز در اطاعت از فرامین رهبر معظم انقلاب است.

استقامت جبهه پایداری بستگی به حمایت مردم دارد

نماینده مردم تهران در مجلس شوای اسلامی با بیان اینکه امروز جبهه پایداری به شدت مورد تهاجم همه جانبه قرار گرفته است افزود: ‌استقامت ما در ادامه مسیر بستگی به حمایت مردم از ما دارد و ما نمی‌دانیم با این فشار و هجمه‌ای که آغاز شده است تا کجا می‌توانیم استقامت می‌کنیم.

رئیس مرکز اسناد انقلاب اسلامی در ادامه در خصوص چگونگی حمایت از دولت احمدی ن‍‍‍‍‍ژاد اظهار داشت: امروزکشور در موقعیت حساسی قرار دارد که حفظ آرامش و داشتن رئیس جمهوری که در گذشته خدمات بسیاری را به اسلام، کشور و اصولگرایی کرده است اما امروز به دلیل پیوستن به جریان انحرافی به او نقد فراوانی داریم، مهم است.

انتقادهای شدیدی به احمدی‌نژاد داریم و رابطه خود را با او قطع کردیم

عضو جبهه پایداری انقلاب اسلامی اضافه کرد: آن چیزی که ما از برخورد رهبر انقلاب استنباط کردیم این است که جریان انحرافی باید تبیین شود و در عین حال باید زمینه و ادامه فعالیت آقای احمدی ن‍ژاد فراهم باشد.

حسینیان با بیان اینکه امروزما انتقادهای بسیار شدیدی به احمدی‌نژاد داریم و رابطه خود را با ایشان قطع کردیم افزود: ‌سفارش رهبر انقلاب به مجلس افزایش همکاری با دولت است تا بتوانیم از این موقعیت بسیار حساس به خوبی عبور کنیم.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 26 مهر 1390
آيا هتاك تر از رسايي و كوچك زاده كه از اركان جبهه پايداري هستند وجود دارد؟ عدم حمايت علما از شما به دليل افراط شماها در فحاشي به ديگران است
جواد 26 مهر 1390
درود بر جبهه پایداری انقلاب اسلامی

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.042 seconds.